tisdag 11 maj 2010

Graduation bilder!

Hej, vi ligger lite efter med bloggningen.. ursäkta för det!

(Igår var en hemsk dag som jag inte orkar skriva om, det va otroligt jobbigt att lämna Elwood... jag blir tårögd bara av att tänka på det så jag orkar inte gå in på några detaljer.)
Just nu myser vi inne i Mamma och Elisabeths hotellrum i San Francisco! Vi är helt slut efter en lång dag här med sigthseeing. Vädret är tyvärr inge vidare, det har regnat och blåst kallt nästan hela dagen! Men vi har lyckats ta ca 200 bilder ändå, det är en riktigt läcker stad!
Nu ska vi visst gå ut och äta middag så vi bloggar mer senare!

Här kommer lite bilder från min Graduation!!!






2 kommentarer:

Barbro sa...

Hej Louise + dom andra tre.
Tack för bilder från Graduation. Det var en utstyrsel som heter duga. Svenska studenten med bara vitt, vitt, vitt är ju hur mesig som helst. Ni i Elwood är ju som tagna ur ett grekiskt drama. Jättekul att se.

Sen måste du inte blogga om allt. I dessa twitter, mail o SMS-tider ska ju ni ungdomar skriva om allt, för alla. Jobbiga saker vill man - och ska man - behålla för sej själv. Mormor och jag hade våra Dagböcker med hänglås. Jag gömde nyckeln i sminkväskan, där var aldrig morsan. Dagboken fick veta allt. När jag var 21 brände jag upp den. Ja, ja, det var bättre förr, eller hur Birgitta?

Nu vet ju jag att ni dom kommande dagarna ska glida fram på Highway 1. Lita på att jag är med. Jag vill också lyssna på smörig musik, det gör dom alltid i filmer.

Ha´de´bra och njut av utsikten
Kram Barbro

Birgitta sa...

Hejsan!Härliga bilder,men var är killarna i sina fina kostymer?
Håller med Barbro igen om dagbok med nyckel.Det var vår årgång.
Har varit i Rynninge hela eftermiddagen.Zimba var med mest hela tiden.Greven har varit och snackat om trappen.Leverans på fredag.MÅ SÅ GOTT! och hoppas resan blir bra.
Kramar Birgitta o Stellan!