onsdag 5 maj 2010

på väg till Omaha..

(jag skrev det här inlägget hemma hos Felicia imorse, men de fick strömavbrott så jag kunde aldrig publicera det så jag publicerar det nu... lite sent!)

GAAHHHH!!!!!
Nu sitter jag hemma hos Felicia, om 15 minuter så kommer några kompisar och hämtar oss för att åka till Kearney. De kommer att släppa av mig vid min buss som kommer att ta mig till Omaha airport! Och gissa vilka jag ska möta upp där?! Mamma, Maddson och Elisabeth såklart!!


En lite galen bild från gårdagen! Vi åkte till ett ställe i Kearney som heter the Big Apple. Där bowlade vi, spelade minigolf och spelade olika spel! Det va typ som en avslutningsfest för mig kan man säga, det va superkul!
Men tyvärr va det inte så många som kunde komma, men de som kom var mina "favoriter" så det kunde inte ha blivit mycket bättre!

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hej Lollo!Härlig bild.Ni ser ut att ha det mysigt och kul.Huvudsaken att favoriterna kom.
Kramar Birgitta!