lördag 1 maj 2010

Last Elwood Track Meet... :(

HEEEY!
Idag hade vi näst sista trackmeetet, det va hemma i Elwood. Vädret va ok, det blåste lite kallt men när solen kom fram så blev det skönt. Jag känner att det bränner lite kinderna efter en hel dag utomhus igen.
Jag sprang min 400 på 70.6 sek idag, liiiite bättre än förra gången så jag är ganska glad. Men jag vill gärna komma under 70 nu... vi får väl se om jag kan klå det nästa fredag på sista mötet. Då har jag ju mamma, Madde och Elisabeth här och hejar på mig också så det borde ju hjälpa lite extra!
Fattar inte att de kommer på onsdag!!!!!

Igår hade vi våran sista riktiga skoldag! Kändes nästan mer sorgligt an roligt.. :( Men på måndag ska vi dit och checka ut på förmiddagen!

Nu ska jag ta en dusch för vi ska åka över till familjen Banzhaf för nåt typ av "track party" tror jag, det kommer att bli kul!!

Hör av mig mer i helgen!

Puss och kram!

4 kommentarer:

Barbro sa...

Ja du, ditt High School Year går mot sitt slut. Det brukar vara förknippat med visst vemod när man gör grejer för sista gången. Säkert så för dej också. Du har ju varit med om så mycket, upplevt så mycket och jag har varit med hela tiden. Som ett plåster på ett envetet skoskav har jag hängt med. Till skolan, till track meet, till Hawaiis böljor, Las Vegas, Willis Sky Deck, Colorados snö. Varit på bal, träffat snälla och knasiga amerikaner, kliat Bob m.m. m.m. Det har varit mitt High Life Year. Jag ger mej tusan på att jag tar graduation också.

Men nu vet ju jag att du har mer att se fram emot. Riv inte av plåstret! Lova att ta hand om mamma. Hon är ju inte så erfaren.

Jag sätter one dollar på att du sätter nytt PB på fredag. Glädjespring brukar gå fort.

Ha´de´bra.
Kram Barbro

ida sa...

LOUISE LOUISE :D dont forget to have fun :D and try to imagien what i look like when i talk to u on skype.... :P have fun girlly and txt me later ok! :D

amanda sa...

Ja,tänk på onsdag kommer de! Jag kommer att sakna mamma, hon har varit borta sen fredags i alperna m jobbet. hon kommer hem på sö kväll, är hemma mån sen åker hon på tisdag t sthlm!! men jag är glad att hon följer med:)
njut nu riktigt!!
saknar dig!
ps.sry men ja kom int på nåt bra svar till din fråga, tänkte verkligen jättemkt på den! Vad blev det i slutet??
Kram!

BIRGITTA sa...

Hej Lollo!Härligt med Din blogg,kan bara hålla med Barbro,allt har varit toppen att följa Dig på Dina upplevelser.Travk Meet går säkert bra nästa gång när Nettan,Madde och Elisabeth är där.Önskar jag varit med,men omständigheterna är ju som de är.Jag har ju Timmy o comp.Har idag varit ute på den första golfrundan.Det blåste och var kallt,men gick skapligt ändå.
Försökte på skypen,men Du var redan
bortkopplad.Ha så kul på Track Party!Kramar Birgitta o Stellan!