måndag 22 mars 2010

Crazy skating!

Varför vila benen?!
Idag så var våran ungdoms grupp från kyrkan och åkte skridskor!
Det va superkul jag skrattade nästan konstant i 3 timmar haha! Ingen var speciellt duktig om man säger så, så många vurpor blev det! För de flesta så var det första gången de provade på skridskor!

Kaitlyn och jag


Ser ni killen som pekar på sin haka i bakgrunden på bilden är uppe? Han försökte sig på en piruett som slutade med att han fick åka till sjukhuset och sy 7 stygn för han landade på sin haka på nåt konstigt vis. Men han kom tillbaka och fortsatte att åka efter det ändå haha.

4 kommentarer:

Barbro sa...

Nu förstår jag, det är ju short track du tränar! Bra, där har du goda chanser att göra resultat. Jag minns OS för några år se´n, ett australiensiskt blåbär tog hem guld medans förhandsfavoriterna åkte på rumpan. En klassiker.

Sedan är ju skaderisken inte så stor. Slår du ut några tänder så har du ju en tandläkare i huset.

Kör hårt/Barbro

Nettan sa...

Hej Louise, grattis till 3:e platsen, det gick ju kanonbra. Förstår att du var nervös. Gillar era färger, jättesnygga träningskläder.
Hur mår dina stackars benhinnor?

Inga skydd vid skridskoåkningen, är nu i USA, eller. Trodde de var lite överbeskyddande många gånger.
Tur att han klarade sig hyfsat han med piruetten.
Fick du visa alla hur man åker skridskor, eller, hum.....?

Datan i Lillån krånglar fortfarande, så de hälsar via mig.
Vi hörs snart, sköt om dig!!!
Kramar!!!!

Anonym sa...

..

Anonym sa...

Hej!
Vi är i lillån och tränar på att kommentera;)
Kramar Madde