onsdag 24 februari 2010

Idag åker vi hem!



Oj va tiden har gått fort och OJ va jag har varit dålig på att blogga!
Igårkväll så hade vi en mysig sista dag som grupp, idag åker folk hem olika tider hela dagen. Alex åker redan vid 11 tiden, så det är snart.. medans jag och Ida får en heldag här och åker vid 7 på kvällen.
IGår så brände vi upp os rejält, iaf jag! Jag vet itne hur jag lyckades men min hud är väldigt öm idag.. jag börjar väl antagligen flaga innan dagen är slut har jag en känsla av!
Vi hade middag på Planet Hollywood och sen hade vi party där hela kvällen med en riktigt grym DJ!
Nu ska vi gå till frukosten en sista gång, sen kommer vi tillbaka hit och måste checka ut och säga hej då till Alex!
Hoppas ni inte är för sura på mig för att jag inte har uppdaterat, jag har ca 2000 bilder nu så det kommer som sagt efterhand när jag har tid istället!

Aloha!

5 kommentarer:

Nettan sa...

Härligt att höra ifrån dig. Vi längtar efter bilder, eller iaf de som inte har FB. Smörj in dig med Aloe Vera, det kanske lindrar något. Ha en skön sista dag nu.
Kramar!!

Barbro sa...

Vilka dagar ni haft på Hawaii!! Kollade ditt album på FB, underbara bilder.
Stora kontraster dom sista veckorna. Först skyskrapor i Chicago, sen sol o sand på Hawaii. Kanske är det bra att du får landa några dagar på prärien, klia Bob och sjunga i kyrkan, innan du får zappa om i hårddisken och möta snön i Klippiga Bergen. Men njut och ha kul. Man är ung bara en gång.

Kram Barbro

amanda sa...

haha, ja hur kunde DU av alla parsoner bränna dig ;P njut av sista dagen och stressa inte så mkt över bloggen, gör det när du har ork o tid.
ska plugga historia, har prov imorgn, det 3e den här veckan...
saknar dig, puss o kram!

amanda sa...

haha, ja hur kunde DU av alla parsoner bränna dig ;P njut av sista dagen och stressa inte så mkt över bloggen, gör det när du har ork o tid.
ska plugga historia, har prov imorgn, det 3e den här veckan...
saknar dig, puss o kram!

edvin sa...

hej
vi har jätte jätte mycket snö!
vill du veta vad vi gör:) vi håller på att bygga en pool:D då kan vi bada i sommar:) hoppas du kommer hem snart:)