lördag 24 april 2010

PROM!

Hejsan alla glada!
Jag är så taggad för balen imorrn att jag inte kan sitta still längre!
Igår gick jag och fixade naglarna och fick en spraytan för att jämna ut min "farmers tan" (det kallas så här när man ser en t-shirt linje på armarna hehe).
Brandt's mamma åkte och hämtade våra blommor och hon körde förbi skolan när vi hade track träning bara för att visa mig dem. De var superfina, jag älskar dem!
Imorgon kl. 10 så åker jag för att fixa håret! Jag tror att jag ska ha det mesta uppsatt för jag har en så häftig öppen rygg på klänningen.

Den här veckan har varit ganska lång och tuff annars. Träningspassen har sugit hårt, jag är så öm i kroppen så jag är helt skakig nu! I onsdags hade vi trackmeet och jag sprang 400 på 70.6 sek! Min coach, Mr Banzhaf, va så stolt över mig att han fick hela bussen att ge mig en extra applåd på vägen hem! Det va lite pinsamt men mest bara roligt!
Sen så höll jag min presentation om Down Syndrome i skolan, det gick bra! Och sen har jag lämnat in mitt term paper om 9/11 också! Så nu är allt klart i stort sett!

Jag har panik dock, allt är så roligt här!!!!! Jag vill inte åka härifrån och lämna alla om 2 veckor!!!!!!

3 kommentarer:

Barbro sa...

Hej Löpartjejen! Sa jag inte att du är nere på 69 sek innan du åker hem? Så rätt jag får, den här gången också, hi,hi.

Har silverskorna kommit fram? Dom kanske har fastnat i ett askmoln över Atlanten. Det har varit gott om sådana senaste veckan. I brist på silverskor får du väl ta trackdojorna.

Balen blir ju en härlig avslutning på ditt High School Year! Så bra att man numera kan måla över "bonn-armarna". Det hette så när jag var barn. Bonn-armar är inte snyggt till balklänning. Men jag är säker på att du kommer bli vacker som en dröm. Ser vekligen fram emot bilder. Men du, snälla! Inga tungor.

Ha en jättekul fest. PROMSA PÅ!

Kram Barbro

amanda sa...

Mon Dieu! Is it prom already?! God,time passes by fast! I really hope that u'll enjoy urself tomorrow, i really wish i could be there to see you my beautiful friend! Rebember to take looooooaaads of pics!!
I'm going to a pretty fancy b-day party tonight, its my danish friend david's 18th bday and hes rented a really fancy club + he's flown in 2 danish artist that are really famoous in dk ;P
Love u my girl! Talk to you!<3

Birgitta sa...

Hej LOLLO!Allt verkar vara toppen.Kul,och skona kom fram i tid.Lycka till och ha det så kul på balen.Jag ska åka och titta på syrran och hennes danskompisar.Har fixat blommor.Tänker på Dig.
Många Hälsningar och Kramar Birgitta o Stellan!