onsdag 14 april 2010

Tornado?!

Det blåser väldigt väldigt mycket ute just nu, det är äckligt varmt ute och det åskar!
Vi bor ju ute på landet, högt uppe på en kulle så man känner liksom vinden i väggarna nästan. Och när man tittar ut så ser man stora vita blixtrar på den svarta himlen, ganska häftigt faktiskt.
Just nu blåser det 45mph och det är tornado varningar i flera städer runt omkring oss så vi är beredda på att det kanske kommer hit.
Jag fick tömma min garderob (ett litet rum under trappan) när vi kom hem från träningen och nu har vi slängt in sovsäckar, ficklampor, skor, kläder och mobiler där ifall nåt skulle hända. Jag är ju lite knäpp så jag tycker mest att det är spännande, jag kanske borde va nervös? Jag vet inte..

Ville bara ge er den korta uppdateringen nu innan jag ska gå och lägga mig! Godnatt på er!

4 kommentarer:

Barbro sa...

God morron Louise!
Hoppas vid Gud att taket är kvar på huset när ni vaknar. Tornados är inte att leka med, jag ryser. Packa ihop sovsäckar och ficklampor, utifall att??? Ja, ja, du får vara med om mycket. Din "upplevelse-ryggsäck" blir välpackad. Nu kommer jag verkligen vänta på nästa blogg-inlägg.

Tänker på dej
Kram Barbro

amanda sa...

OMG!!Du är verkligen med om de mest bisarra grejer ibland, en orkan!!! Ja det måste vara lite spännande, tror dig om du säger att din familj tycker att du e knäpp, men jag slår vad om att jag skulle vara minst lika facinerad som du är om det hände mig!
PUSS!!
p.s här du några bra bilder från pearl harbour, vi ska snart börja om det o ja tänkte att det kanske skulle vara lite kul om jag kunde visa några bilder från hur det ser ut idag.:)

amanda sa...

OMG!!Du är verkligen med om de mest bisarra grejer ibland, en orkan!!! Ja det måste vara lite spännande, tror dig om du säger att din familj tycker att du e knäpp, men jag slår vad om att jag skulle vara minst lika facinerad som du är om det hände mig!
PUSS!!
p.s här du några bra bilder från pearl harbour, vi ska snart börja om det o ja tänkte att det kanske skulle vara lite kul om jag kunde visa några bilder från hur det ser ut idag.:)

Birgitta sa...

Hej Lollo!Hoppas Du inte har blåst bort,och att huset står kvar.Du får vara med om mycket upplevelser som Du har med Dig hem.Hoppas allt går bra.Här hemma börjar det bli vår nu,men vi har fortfarande snö kvar på tomten.Idag har Madde städat min bil,den blev som ny.Hon är jätteduktig.MÅ SÅ GOTT!Tänker på DIG.Kramar Birgitta o Stellan