onsdag 15 juli 2009

Avskedsvecka

Heej!!
Nu är det bara tre dagar kvar tills jag drar iväg på mitt livs största äventyr (hittills). Den senaste veckan har varit fylld av "avskedsträffar" i olika former. Samtidigt som jag har fixat det sista med packningen. Det är inte helt lätt att packa grejer för ett helt år ska jag säga! Jag har packat med allt från dunjacka och skinnstövlar till bikini och sommarklänningar. Men nu har jag iaf två väskor a la 20 kg ståendes i vardagsrummet som väntar på att jag ska åka.
Igår kväll var jag hos Johanna och sade hej då. Det var lika roligt som vanligt! Vi spelade Guitar Hero Rockband och jag fick testa spela snowboardspelet Shaun white på Wii, det va askul! Riktig "snowboardfeeling"! Fråga mig inte vad Johanna gör bakom min rygg haha!

Nu måste jag fixa med lite EF-papper..
Innan jag ska på Harry Potter premiär ikväll!!

Inga kommentarer: