tisdag 21 juli 2009

Disco!!

Hi! Tonight was just sooo awsome!

Jag är så uppspelt just nu! Jag kom precis hem från discot, det slog nytt rekord kan jag bara säga! Roligare än balen i 9:an till och med!
Jag och en svensk tjej Elin har dansat som galningar hela natten och vi var inte direkt ensamma med att göra det. Alla hade så himla kul och bara dansade runt hur som helst, jag har aldrig varit så svettig! Det är så kul för det är olika nationaliteter överallt och när det kommer en låt från ens eget land eller så så springer alla upp på scenen och får igång resten. Ni skulle ha sett oss när Boten Anna spelades, sooo crazy and so much fun!!!

Nu susar det i mina öron, jag är vrålhungrig (sitter i sängen och käkar Polly), jag känner mig helt snurrig i huvudet och mina fötter vågar jag inte ens prata om! Men jag menar inte att klaga det var så värt det!

Här kommer lite bilder!

Taggade för kvällen!
Bild från scenen!


2 kommentarer:

Julia sa...

Åh, du verkar har det hur bra som helst :) hoppas att alla tar väl hand omdig! :) <3

elsa sa...

åh det låter helt underbart louise, så sjukt roligt att få läsa om hur du har det. du måste skriva hela året! (a)
take care sweetie! <3