söndag 26 juli 2009

Lake Champlain

Bussen gick kl. 8 mot Lake Champlain där vi solade och badade.

Dagen började lite segt, det var grått och regn igen.. men vi skulle ändå åka till en strand. Alla var väldigt negativa.

Men som ett under så kom slog vädret om till strålande solsken på dagen.

Jag och Elin paddlade kajak men sen så solade vi mest hela dagen med några andra svenska tjejer. Det är så skönt att prata svenska, Idag och igår har vi kunnat prata svenska, men så fort vi är på campet så måste man hålla sig till engelskan. Inte för att engelskan är ett så stort problem men det är ansträngande liksom.

Här är jag sjukt trött.. jag kände mig som en zombie imorse när jag gick upp.

Steker i solen..



Kajakar!




När vi kom till Norwich igen så tog vi våra datorer och satte oss i gräset och njöt av tanken på sovmorgon imorron.

Ännu en lyckad dag idag!!

Kram!

5 kommentarer:

amanda lux sa...

hej lollo! du har det bra ser jag! vill bara berätta hur super jag tycker din blogg är, du e så sjukt bra på att skriva, för att inte tala om fota, fortsätt så tycker jag:D jag lover min blogg kmr att komma igång när jag kmr tillbax till lux. Miss you, my girl!<3

Fam Green sa...

Hej Louise. Äntligen har vi hittat till din blogg. Jätteroligt att få hänga med på din resa och det verkar som att du har det toppenbra. Ser fram emot fortsättningen. Kramar från oss fam Green.

Julia sa...

nu var det mycket bättre uppdatering!! jag tycker att alla dina dagar verkar lyckade! åh, du och elin verkar ha hittat varandra :) vart ska hon bo sen? :) <3

Fam Eriksson sa...

Hej louise. Fam Eriksson har kollat in din blogg nu och måste instämma vad andra har sagt om den, den är så bra.
Orkar du fortsätta så kommer den vara super.
Roligt och se att det verkar så kul där borta och att du hittat många nya vänner.
MVH Fam ERIKSSONS

Nettan sa...

Hej Losan, skönt att prata med dig.
Madde o jag har en mellandag där vi inte gör nånting, rätt så slappt. Då är det tur att man har din blogg o facebook o mail som man kan följa. Laddar du inför Comando Hiken idag. Du får köra den med Thailandgänget när du kommer hem. Ska bli kul!Puss o Kram