tisdag 21 juli 2009

Some more pictures

My room! Rummen är väldigt simpla men de duger.
Igår satt jag och tittade på Military Camp, de är här på Norwich oxå. Det var precis som på film. "Ledarna" skrek på de stackars killarna. Jag skrev ner några repliker faktiskt.
  • ”don't freaking move”

  • "My grandma's moving faster then you! And she is dead!"

  • "I don't care if it feel like your gonna die!"

  • "I can keep doing this for hours and hours and hours (han flinade också när han sade det ;D)"

  • "This is fun!" (han flinade och klappade i händerna, som nån galen ond människa, scary)

  • "Why are you not bending? Do you think you are special!" (det var en kille som inte fattade att han skulle knyta skosnörena)

  • "Don't move hyour eyes, I don't even care if someone runs by naked!"



Här mina italienska kompisar.
JAg, Erika, Cecilia, Claudia and Anna.
Alla går mot gymnastiksalen för mötet.


1 kommentar:

Kajsa sa...

Så nu har jag lyckats plöja igenom allt du uppdaterat :P mycket ju! Men vad kul det låter! Känns ännu tråkigare i Örebro nu än vad det resan är!