tisdag 21 juli 2009

Lunchbreak

Hej, nu har jag lunchrast..
Jag är vrålhungrig men just nu är det så stört mycket folk i cafeterian så det går inte riktigt att komma in så jag får vänta ett tag. :P
Jag och Alice, italienskan, sitter i datasalen och häckar.
IDag har vi haft våra första riktiga lektioner. Det har varit kul! Först va vi med Fendall och hade History, vi kollade mest på Youtube videor dock.. :P Men vi fick veta att vi ska jobba med ett projekt där man ska tänka sig in i att man är strandsatt på en öde ö och måste bilda en regering och ett samhälle. Det kan nog bli ganska kul om man hamnar i en bra grupp, vi har inte bestämt några än.
Efter Fendalls klass gick vi till Kim och hade Engelska. Vi gjorde mest små övningar där vi pratade med varandra och så förklarade hon en del konstiga ord för oss.
Sen gick vi till Chris och hade Life In America klass. Han är världens skönaste kille, han kommer från Californien och har färgglada hippiekläder och peace tecken överallt! Alla returneesen älskar honom! Det verkar som att min klass har väldigt tur med att få de bästa lärarna.
Han lärde oss våran High School Hejarrammsa också. Han är galen i allt som har med High School Spirit att göra!

Efter lunch har jag två lektioner till och sen ska jag på Cheerleading!
Hörs senare, Kram!!

4 kommentarer:

ida sa...

ååå lollo är det här du befinner dig! gaaah va kul att höra från dig hoppas allt är bra där borta!!! jag kmr snart :D cant wait! puss

ida sa...

jag blir så glad när jag läser!! det låter som du har det toppen hoppas verkligen det! gaah vad kul jag vill åka nu nu nu ! vi hörs lollo ta hand om dig! kramar

bella sa...

hej igen! hur länge ska du vara där du är nu? :) är det nu du är på det där lägret du pratade om? :)

Julia sa...

jag är så avundsjuk! :) <3