torsdag 30 juli 2009

Raining cats and dogs!!


Idag var det meningen att vi skulle ha haft en parad på eftermiddagen. Vi har köpt t-shirtar som symboliserar våra klasser och vi skulle även ha klätt ut oss och så men vädret slog om från 30 grader varmt och klarblå himmel till åska och ösregn, så paraden blev inställd.
Jag har aldrig varit med om ett sådan regn! På en minut, när jag sprang från ett hus till ett annat, så var jag så genomvåt att jag lika gärna kunde ha slängt mig i en sjö!

Kolla på den här bilden.. Våra t-shirtar har egentligen samma färg, men min är lite lite blöt! Oops!


Sedan var det en vollyboll match mellan returneesen och lärarna. Det var taggat, mycket hejarramsor blev det! Lärarna vann.
Här har ni en bild på några av lärarna, alla är så mysiga! Killarna i rosa är returnees.

Här är min mysiga tjejkompisar!

Anna and Alice! Jag har redan lovat att hälsa på Alice på Sardinien nästa sommar, looking forward to it!

Våran favoritkille, Fendall!!

Inga kommentarer: